هیات تکواندوی شمال شرق

این سایت اخبارمربوط به تکواندوی شمال شرق رادراختیارمربیان - داوران وهنرجویان قرارمیدهد

هیات تکواندوی شمال شرق

این سایت اخبارمربوط به تکواندوی شمال شرق رادراختیارمربیان - داوران وهنرجویان قرارمیدهد

رئیس هیئت شمال شرق سیدحسین جاهد
دبیرهیئت طاهرکاشفی
نایب رئیس بانوان خانم مهربانی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰۱
ارديبهشت ۹۷

رقابت های بین‌المللی تکواندو جام فجر در گروه مردان و زنان با حضور تکواندوکاران تهرانی در سالن «انقلاب» شهر کرج برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و دهمین دوره این مسابقات در بخش زنان از فردا شنبه (اول  اردیبهشت‌ماه) با حضور ۱۸۷ تکواندوکار به مدت دو روز در سالن «انقلاب» شهر کرج برگزار می‌شود.

۲۰ تیم از کشورهای عراق (۴ تیم)، ایران (۳ تیم)، افغانستان (۳ تیم)، لبنان (۲ تیم)، ارمنستان، پاکستان، تاجیکستان، روسیه، سوریه، قزاقستان، عمان و هند در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

از استان تهران؛ دنیا محمدی، ناهید کیانی، فاطمه اموری، شهربانو دامغانی نژاد، در بخش بانوان، ابراهیم صفری، امیرحسین ساسان  و پوریا عرفانیان  در گروه آقایان به روی شیاپ چانگ می روند.

همچنین رحیم صالحی و عبدالله سیرجانی به عنوان مربی از پایتخت در کنار تیم های ایرانی خواهند بود.

این دوره از مسابقات در گروه مردان در اوزان ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم و در گروه زنان در ۸ وزن ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مسابقات جام فجر G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۴۵
روابط عموی شمال شرق