هیات تکواندوی شمال شرق

این سایت اخبارمربوط به تکواندوی شمال شرق رادراختیارمربیان - داوران وهنرجویان قرارمیدهد

هیات تکواندوی شمال شرق

این سایت اخبارمربوط به تکواندوی شمال شرق رادراختیارمربیان - داوران وهنرجویان قرارمیدهد

رئیس هیئت شمال شرق سیدحسین جاهد
دبیرهیئت طاهرکاشفی
نایب رئیس بانوان خانم مهربانی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۸
تیر ۹۶

امشب شب شهادت صادق آل‌پیامبر است؛ شبی که خورشید مدینه دانش، چهره فروزانِ اهل بیت و وارثِ علومِ رسالت، در ظلمتکده دورانِ منصور، به خونِ دل نشست.

نتیجه تصویری برای شهادت امام صادق


حضرت امام صادق (ع) در سن 31 سالگی پس از شهادت پدر بزرگوارشان به امامت رسید و زمان ولایت ایشان مقارن با حکومت بنی امیه و بنی عباس بود.                                                                                     

ایشان در دوران امامت خود فرصت مناسبی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی نسبت به سایر امامان داشت و توانست شاگردان بسیاری را در علوم مختلف تربیت کند.
خلفای عباسی آزار و اذیت بسیاری را در سالهای آخر عمر بر امام صادق(ع) وارد کردند و حتی حاکم مدینه خانه ایشان را به آتش کشید که البته امام معصوم(ع) از این توطئه جان سالم به در برد. اما ترس و کینه عباسیان از محبوبیت امام صادق(ع) میان مردم روز به روز بیشتر می شد تا اینکه سرانجام منصور دوانیقی خلیفه بغداد در 25 شوال سال 148 هجری قمری با انگور زهرآلود ایشان را به شهادت رساند.
از اینکه آیا این قتل توسط شخص منصور دوانیقی انجام شده یا خیر، سندی در دست نیست اما کاملاً واضح است که نقشه شهادت امام صادق(ع) تصمیمی بوده که خلیفه بغداد به عنوان حاکم بنی عباس گرفته و شاید به وسیله یکی از زیردستانش به انجام رسیده است.
نکته دیگر این که امام صادق(ع) بیش از دیگر ائمه اطهار(ع) عمر کرده اند و شاید علت این طول عمر رسالت جنبش علمی باشد که خداوند بر دوش این امام بزرگوار گذاشته بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۹
روابط عموی شمال شرق
۰۴
تیر ۹۶

عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم عید فطر عید ما نیست.


نتیجه تصویری برای تبریک عیدفطر

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود
عید شما مبارک


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۷
روابط عموی شمال شرق
۰۳
تیر ۹۶

مسابقات قهرمانی آزاد حوزه شمالشرق،در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان ویژه دختران و پسران  برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

اولین دوره مسابقات قهرمانی آزاد نونهالان و نوجوانان حوزه شمالشرق،در دو رده کمربند سبز _ آبی و قرمز _ مشکی ویژه پسران و دختران  ۱۴ و ۱۵ تیر ماه برگزار می شود .

لازم به ذکر است ثبت نام این رقابتها از فردا یکشنبه چهارم تیر ماه آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۶ ، ۲۲:۳۷
روابط عموی شمال شرق
۰۲
تیر ۹۶

 

خانواده تکواندو پایتخت همپا باجامعه ورزش کشور  و همقدم با ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم نژادپرست اشغالگر قدس فریاد خواهند زد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

خانواده بزرگ تکواندو  پایتخت به دلیل جنایات اسرائیل در غزه، امسال هم پرشورتر و هوشیارتر از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس با مردم مظلوم فلسطین هم صدا خواهند شد.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویایی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری می باشد.
هیات تکواندو استان تهران  از کلیه مسئولین ، مربیان ،داوران ،قهرمانان و تکواندو کاران پایتخت دعوت می نماید تا با  حضور در راهپیمایی روز قدس، همبستگی خود را با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام  کنند و ساعت ۱۰ صبح روز جمعه یکم تیر ماه در میدان فلسطین برای حمایت ازمردم بی گناه مظلوم فلسطین  هم پای دیگر اقشار با حضوری گسترده در این راهپیمایی، همبستگی جهان اسلام را بار دیگر به منصه ظهور بگذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۶
روابط عموی شمال شرق